З 20 по 22 травня 20225 року на факультеті іноземної філології тривала звітно-наукова конференція викладачів, аспірантів і докторантів УДУ імені Михайла Драгоманова за підсумками наукових досліджень 2024 року «Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету».
20 травня відбулось факультетське пленарне засідання конференції.
Із вітальним словом до учасників конференції звернулась деканеса факультету іноземної філології, докторка філологічних наук, професорка Наталія Леміш.
На пленарному засіданні було представлено чотири доповіді, які підготували представники різних кафедр факультету.
Нашу кафедру представляла завідувачка кафедри, докторка педагогічних наук, професорка Олена Ісаєва. О.О. Ісаєва виступила з доповіддю «Творчість як копінг-стратегія: чим досвід Терезінського гетто може допомогти українцям?»
Докторка філологічних наук, професорка кафедри світової літератури та теорії літератури Тетяна Пахарєва представила розвідку «Архетипно-міфологічна природа кінематографу».
Увагу учасників конференції привернула доповідь і доктора філологічних наук, професора кафедри слов’янських, романських і східних мов Олександра Леути на тему: «Мовні трансформації в епоху Інтернету: вплив нових типів комунікації на мовленнєву систему».
Завершив пленарне засідання виступ кандидатки педагогічних наук, доцентки кафедри іноземних мов за професійним спрямуванням Надії Бреславець, яка розказала присутнім про міжнародну студентську співпрацю у межах віртуального проєкту COIL.
Дослідження науковців були присвячені актуальним питанням сучасної методики викладання зарубіжної літератури, лінгвістики, мистецтвознавства й студентської співпраці. Доповіді речників викликали зацікавленість і жваву дискусію.
21 травня звітно-наукова конференція продовжила свою роботу, на факультеті відбулася робота секцій. Від нашої кафедри працювало дві секції.
На першій секції «Актуальні проблеми вивчення літератури в школі і виші» прозвучали доповіді д. пед. н., проф., зав. каф. О.О. Ісаєвої («Проблема розвитку емоційного інтелекту під час фахової підготовки учителя літератури»), д. пед. н., проф. Ж.В. Клименко («Україноцентричний потенціал підручника зарубіжної літератури для 11-го класу»), к. пед. н., проф. Л.В. Давидюк («Академічна культура: мотиваційно-етичний компонент»), к. пед. н, доц. А.О. Мельник («Розвиток культурної компетентності учнів у процесі вивчення зарубіжної літератури»), к. пед. н., доц. Ю.М. Холодної («Польський письменник, оратор і педагог Януш Корчак як приклад неагресивної свідомості для сучасної молоді»).
У другій секції «Сучасні методи і технології викладання іноземних мов у середніх загальноосвітніх закладах та у вищій школі» свої доповіді представили к. пед. н., доц. В.В. Ніколаєнко («Роль театрально-педагогічного підходу у формуванні іншомовної міжкультурної комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземних мов»), доц. Л.Г. Александрова («Кейс-метод як інтерактивна технологія формування мовленнєвої компетентності в говорінні старшокласників»), к. пед. н., доц. А.Ю. Вітченко («Використання мобільних додатків для формування мовних компетентностей студентів перших курсів»), доц. І.А. Гладка і доц. О.Б. Кодалашвілі («Дискусія як метод формування комунікативних навичок і вмінь студентів 1 курсу»), к. філол. н., доц. Г.М. Семененко («Використання прийомів театральної педагогіки як ефективного засобу навчання іноземної мови у старшій школі»), ст. викл. П.Ю. Мельник («До питання про зміст передтекстового етапу роботи з аудіотекстом»).
Доповіді учасників конференції вирізнялися актуальністю і глибиною. Під час обговорення учасники конференції мали можливість поставити запитання, вступити у дискусію.
Дякуємо всім учасникам і організаторам конференції! Бажаємо подальших наукових звершень!