Творча зустріч з учителькою зарубіжної літератури Іриною Мегедь
- Деталі
- Автор: Методист
- Батьківська категорія: Про кафедру
- Перегляди: 284
До уваги студентів-практикантів та всіх бажаючих!
Раді вам повідомити, що на наступному тижні на вас чекає незабутня зустріч із відомою в Україні педагогинею, вчителем зарубіжної літератури та методистом ІРИНОЮ ВОЛОДИМИРІВНОЮ МЕГЕДЬ (м. Київ).
Вона завітає до нас у Google Meet, щоб поділитися своїм унікальним досвідом викладання предмету та пригостити різнобарвними методичними «родзинками». Зустрічь відбудеться 8 жовтня (четвер) о 15.00. Підключитися до зустрічі можна за покликанням: https://meet.google.com/seg-jius-gov.
Приходьте! Не пожалкуєте! Буде смачно!
ВИБІРКОВА ДИСЦИПЛІНА (2 курс)
- Деталі
- Автор: Методист
- Перегляди: 661
ВВ2.1.01 ОСНОВИ МЕДІАГРАМОТНОСТІ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА
(автор і викладач – доктор педагогічних наук, професор О.О.ІСАЄВА)
Вибірк. дисципліна (2 курс)
- Деталі
- Автор: Методист
- Перегляди: 647
ВВ2.1.02 ДИТЯЧА ЛІТЕРАТУРА ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН
(автор – кандидат педагогічних наук, доцент А.О.МЕЛЬНИК; викладачі – к.п.н, доц. А.О.МЕЛЬНИК, к.п.н., доц. Н.О.ПІВНЮК)
«Дитяча література? Навіщо вона нам? Ми вже давно не діти», – так може подумати будь-хто з Вас. Дійсно, Ви дорослі, адже свідомо обрали професію вчителя, у тому числі вчителя зарубіжної літератури.
За діючою шкільною програмою із зарубіжної літератури (5-7 кл) більше 80 % – це твори дитячої літератури. Чи потрібно вчителю знати предмет, який він готується викладати?
«А навіщо мені дитяча література, якщо я планую викладати іноземну мову?», – зауважите Ви. Але хіба вчителю іноземної мови не потрібно знати своїх учнів? Потрібно. І тут Вам знову на допомогу дитяча література – своєрідна психологія дитинства в художніх образах, яка розкаже про дітей більше, ніж будь-який підручник з психології. Наприклад, ви зможете зрозуміти, чому діти обожнюють таких «неправильних» героїв, як Том Соєр, Карлсон чи Гаррі Поттер.
Зображуючи світ дитинства, дитячі письменники намагаються знайти відповіді на багато важливих питань: Яким мають бути батьки? Чи всі дорослі можуть виховувати дітей? Якими мають бути школа, вчителі? та ін.
Хороша дитяча література (а саме таку ми будемо вивчати) завжди двоадресна: вона звертається водночас і до дітей, і до дорослих. «Мауглі», «Аліса...», «Мері Поппінс», «Вінні Пух...», «Пеппі Довга Панчоха», «Мумі-тролі», «Чарлі та шоколадна фабрика» – багатопланові твори, їх цікаво читати і вони спонукають до роздумів не тільки на «дитячі» теми.
Дитяча література – це та платформа, на якій завжди можуть зустрітися і діти, і дорослі. До зустрічі на нашому курсі!
Вибіркова дисцип. (2 курс)
- Деталі
- Автор: Методист
- Перегляди: 631
ВВ2.1.02 УКРАЇНСЬКИЙ МОВЛЕННЄВИЙ ЕТИКЕТ
(автор і викладач – кандидат педагогічних наук, доцент Л.В.ДАВИДЮК)
Ми розглянемо:
ü - мовленнєвий етикет як виразник ментальності українського народу, показник загальної культури особистості та культури мови і мовлення;
ü- мовний, мовленнєвий та спілкувальний етикет.
Ви дізнаєтесь про:
- історію та національну специфіку українського мовленнєвого етикету;
- стандартні етикетні ситуації та функціональну типологію одиниць мовленнєвого етикету;
- сутність поняття комунікативний антиетикет;
- вербальні та невербальні компоненти нетикету.
Ви навчитесь:
ü- правильно використовувати мовленнєвий етикет у власній комунікативній діяльності в різних життєвих ситуаціях.
Вибіркова дисципл. (2 курс)
- Деталі
- Автор: Методист
- Перегляди: 627
ВВ2.1.02 МИСТЕЦТВО ВИРАЗНОГО СЛОВА
(автор – кандидат педагогічних наук, доцент Л.В.ДАВИДЮК; викладачі - доц. Л.В.ДАВИДЮК, ст. викл. О.К.БИЦЬКО)
üмистецтво виразного слова як складник педагогічної майстерності та метод психологічного впливу на учнів;
üвиразне читання як мистецтво складне й синтетичне.
Ви дізнаєтесь про:
üфілологічний та літературний аналіз художнього твору як основу його виразного читання;
üтеорію К.С. Станіславського про словесну дію.
Ви опануєте:
üтехнікою мовлення у єдності її елементів (дихання, голос, дикція);
üнавичками користуватися мовними і позамовними засобами логіко-емоційної виразності;
üвмінням читати творів різних жанрів.
Вибіркова дисципліна (2 курс)
- Деталі
- Автор: Методист
- Перегляди: 635
ВВ2.2.02. СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА
(автор та викладач - старший викладач О.К.БИЦЬКО)
Сучасний світ вступив у цифрову епоху, яка обумовлює швидкі зміни всіх сфер життя та посилює демократизацію суспільства. І людина має бути готовою до цих змін, зокрема вміти адекватно оцінити проблеми, що можуть виникнути, та сформувати стратегію їх подолання. Усе це потребує здатності людини критично мислити. Особливо актуальною ця вимога є для сучасних педагогів, на плечах яких вибудовується суспільство Майбутнього.
Метою викладання навчальної дисципліни є розвиток критичного мислення студентів та формування їх професійної готовності до застосування стратегій розвитку критичного мислення в процесі вивчення в школі зарубіжної літератури.
Вибіркова дисцип. (3 курс)
- Деталі
- Автор: Методист
- Перегляди: 613
ВВ2.2.03 КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
(автор та викладач - кандидат педагогічних наук, доцент А.О.МЕЛЬНИК)
Курс увиразнює одне з найважливіших завдань сучасної методичної науки – репрезентувати літературний твір як унікальне явище світової культури та організувати процес вивчення зарубіжної літератури на основі діалогу культур.
У курсі ви також дізнаєтеся, що таке культурологічні коментарі, яку роль вони виконують у зменшенні дистанції між інокультурними творами та сучасними читачами; як твори різних мистецтв допомагають зацікавити учнів читанням літературних творів та сприяють формуванню кваліфікованого читача з аргументованою і критичною оцінкою прочитаного.
Ми навчимося складати лінії часу, словники культури й епохи, інтелектуальні карти, інформаційні та інтерактивні плакати, хмаринки слів; опануємо навичками роботи з портретами письменників та ілюстраціями до художніх творів, музичними творами, фрагментами кінострічок і театральних вистав та ін.
Вибіркова дисципл. (3 курс)
- Деталі
- Автор: Методист
- Перегляди: 626
ВВ2.3.01 ЛІТЕРАТУРА СХОДУ В ШКІЛЬНОМУ ВИВЧЕННІ
(автор та викладач – старший викладач О.К.БИЦЬКО)
Кажуть про захід, а ти пам’ятай, що є ще й схід.
Японське прислів’я
Література Сходу – не лише джерело мудрості й естетичного задоволення, але й невід’ємна частина світової літератури та культури. А для студента-філолога це ще й необхідна частина його професійної підготовки. Не менш важливо розумітися в цьому питанні й майбутньому вчителю-словеснику, адже окремі східні твори, зокрема казка «Сіндбад-мореплавіць», поезії Лі Бо й Ду Фу, Мацуо Басьо та Омара Хайяма, прозові твори Шолом-Алейхема та Харукі Муракамі, увійшли до кола читання українських школярів та програм шкільного курсу «Зарубіжна література».
Провідна мета курсу – сформувати загальне уявлення студентів про літературу Сходу в її регіональному й авторському розмаїтті та методику її вивчення в школі. Полегшити й активізувати процес навчання дозволить застосування інтерактивних та ігрових технологій, використання соціальних мереж, мультимедійні презентації основних тем курсу та електронна хрестоматія«Eх Orientе Lux» із текстами для читання (в скороченні).
Вибіркова дисципліна (курс 3)
- Деталі
- Автор: Методист
- Перегляди: 608
ВВ2.3.01 ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ
(автор і викладач – доктор педагогічних наук, професор О.О.ІСАЄВА)
Вибіркова дисципліна (2 та 4 курси)
- Деталі
- Автор: Методист
- Перегляди: 540
ВВ2.3.01 ЛІНГВОДИДАКТИКА
(автор і викладач – кандидат педагогічних наук, доцент Л.В.ДАВИДЮК)
Ми розглянемо:
ü роль і місце української мови серед інших навчальних дисциплін в середній школі;
ü основні лінгводидактичні поняття (мета і завдання шкільного курсу української мови, зміст, принципи, дидактичні засоби, методи та прийоми навчання української мови, засоби навчання української мови).
ü сучасний стан методичної теорії і новітні досягнення шкільної практики викладання української мови;
ü наукові засади методики (філософські, лінгвістичні, психологічні, дидактичні).
Ви навчитесь:
üвизначати освітню, розвивальну та виховну мету навчання;
üдавати методичну характеристику навчальному матеріалу;
üвизначати мету і завдання вивчення того чи іншого навчального матеріалу;
üпрацювати зі словниками й довідковою навчально-методичною літературою;
üздійснювати самостійний пошук потрібної інформації.